Konkursi

Konkurs Općine Donji Vakuf za dodjelu stipendija redovnim studentima za akademsku 2024/25. godinu

Konkurs otvoren do: 20.2.2025.

Na osnovu člana 38.Statuta Općine Donji Vakuf («Službeni glasnik Općine Donji Vakuf», broj: 1/08, 2/12 i 3/16), člana 4. Pravilnika o utvrđivanju kriterija i postupku za dodjelu stipendija studentima s područja Općine Donji Vakuf („Službeni glasnik Općine Donji Vakuf», broj: 3/18 i 5/24) i Odluke o dodjeli stipendija redovnim studentima za akademsku 2024/2025.godinu, broj: 01-34-00265/25 koju je donijelo Općinsko vijeće Donji Vakuf na sjednici održanoj dana 29.01.2025.godine, općinski načelnik, r a s p i s u j e

KONKURS
za dodjelu stipendija redovnim studentima za akademsku 2024/2025 godinu

I

Pravo na dodjelu stipendija ima student državljanin BiH koji ispunjavaju sljedeće uslove:

  1. da ima mjesto prebivališta na području općine Donji Vakuf,
  2. da je u akademskoj 2024/2025 godini prvi put upisao određenu godinu dodiplomskog, diplomskog ili integrisanog dodiplomskog i diplomskog studija u statusu redovnog ili redovnog samofinansirajućeg studenta na istom fakultetu,
  3. da nema navršenih 26. godina života na dan objave konkursa,
  4. da ne prima stipendiju od drugog davaoca,
  5. da nema status studenta apsolventa,
  6. da studira na fakultetu u Bosni i Hercegovini,
  7. da roditelji studenta nemaju finansijskih obaveza prema Općini Donji Vakuf.

II

Za akademsku 2024/2025 dodjelit će se ukupno 90 (devedeset) stipendija i to:

  • prva godina studija……………………………………………12 stipendija
  • druga godina…………………………………………………. 19 stipendija
  • treća godina………………………………………………….19 stipendija
  • četvrta godina (dodiplomski, I godina – II ciklus diplomski ili integrisani dodiplomski i diplomski studij)………………………….19 stipendija
  • peta godina (I ili II godina – II ciklus diplomski i integrisani dodiplomski i diplomski studij)…………………………………….19 stipendija
  • šesta godina (samo za integrisani studijski program)…………….. 2.stipendije

III

Dodjela stipendija vršit će se u skladu sa Pravilnikom o utvrđivanju kriterija i postupku za dodjelu stipendija studentima s područja Općine Donji Vakuf („Službeni glasnik Općine Donji Vakuf«, broj: 3/18 i 5/24).
Postupak izbora kandidata po konkursu provodi Komisija za provođenje konkursa za dodjelu stipendija, koju je Rješenjem imenovao načelnik Općine Donji Vakuf.

IV

Uz prijavu (preuzeti ovdje) na konkurs kandidati su dužni priložiti dokaze o ispunjavanju uslova konkursa kako slijedi:

1. dokaze o ispunjavanju uslova iz člana 3. Pravilnika:

  • uvjerenje o prebivalištu (CIPS),
  • uvjerenje/ potvrda fakulteta da student prvi put upisuje određenu godinu (obavezno potvrda mora sadržavati naznaku da se prvi put upisuje semestar/akademska godina) dodiplomskog, diplomskog ili integrisanog dodiplomskog i diplomskog studija u statusu redovnog ili redovnog samofinansirajućeg studenta u tekućoj akademskoj godini,
  • ovjerenu izjavu studenta da ne prima stipendiju od drugog davaoca (preuzeti ovdje),
  • uvjerenje ili potvrdu da roditelj nema finansijskih obaveza prema Općini Donji Vakuf (Služba za privredu, finansije i inspekcijski nadzor).

2. Dokaze o postignutom uspjehu u školovanju/studiju iz člana 8. tačka a) Pravilnika

  • ovjerenu kopiju svjedočanstva o završenom, prvom, drugom, trećem i četvrtom razredu srednje škole za studente prve godine studija,
  • ovjerena kopija diplome „Učenik generacije” za učenike generacije,
  • potvrda/uvjerenje fakulteta o svim položenim ispitima sa ocjenama za studente druge i viših godina studija (ukoliko je student III godina studija, potvrda/uvjerenje treba da sadrži ocjene I i II godine studija itd.).

3. Dokaze o materijalnom i socijalnom statusu iz člana 8. tačka b) i c) Pravilnika

  • ovjerenu kućnu listu,
  • potvrdu o redovnom školovanju za brata ili sestru koji su studenti,
  • za nezaposlene članove domaćinstva, uvjerenje da se vode na evidenciji nezaposlenih lica izdatu od Zavoda za zapošljavanje ne starije od 30 dana, original ili ovjerena kopija;
  • za studente bez roditelja, izvod iz matične knjige umrlih, original ili ovjerena kopija,
  • za studente sa invaliditetom, dokaz o stepenu invalidnosti od nadležnog organa, original ili ovjerena kopija, za zaposlene članove domaćinstva, uvjerenje poslodavca o visini primanja u posljednja tri mjeseca, a za privatne poduzetnike uvjerenje nadležne porezne ispostave o izmirenim poreznim obavezama vlasnika samostalne djelatnosti i uvjerenje o ostvarenom dohotku za prethodnu godinu,
  • uvjerenje PIO/ MIO da se član domaćinstva ne nalazi u matičnoj evidenciji osiguranika, za nezaposlene članove domaćinstva koji se ne vode na evidenciji službe za zapošljavanje ne starije od 30 dana, original ili ovjerena kopija,
  • ček MIO/PIO o visini penzije, original ili ovjerena kopija,
  • uvjerenje nadležne službe o statusu poginulog, ratnog vojnog invalida, korisnika novčane egzistencijalne naknade za demobilisane borce sa naznakom iznosa novčanih sredstava ne starije od 30 dana, original ili ovjerena kopija,
  • za članove domaćinstva koji su nezaposleni demobilisani borci uvjerenje o pripadnosti oružanim snagama, original ili ovjerena kopija,
  • potvrda, uvjerenje, ugovor ili drugi dokaz o ostalim novčanim primanjima svih članova zajedničkog domaćinstva (zakupnina stana, kuće, poslovnog prostora, novčana primanja iz inozemstva i druga primanja), original ili ovjerena kopija,
  • kopija tekućeg računa ili ugovor o otvaranju tekučeg računa od banke. Studenti koji ne dostave dokaze kojima se utvrđuje socijalni status neće se bodovati po tom osnovu.

V

Visina mjesečne stipendije iznosi 200,00 KM, a isplaćuje se u 10 jednakih mjesečnih rata.

VI

Ukoliko se u postupku dodjele stipendija utvrdi da je student dao netačne podatke ili dokumente koji se traže konkursom isti se eliminiše iz daljeg postupka dodjele stipedija.
Uvid u izvršeno bodovanje na Rang listi studenata za dodjelu stipendija studentima može se izvršiti kod Komisije za dodjelu stipendija, a prigovor se može podnijeti načelniku Općine Donji Vakuf u roku od osam dana od dana objavljivanja rang liste na oglasnoj ploči i službenoj web stranici Općine Donji Vakuf.

VII

Konkurs ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja (od 05.02.2025 do 20.02.2025. godine).
Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova konkursa predati lično na pisarnicu Općine Donji Vakuf ili putem pošte preporučeno na adresu: Općina Donji Vakuf, sa naznakom – Komisija za provođenje konkursa za dodjelu stipendija ulica 14.septembar bb.Donji Vakuf.

Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
Sve dodatne informacije u vezi konkursa mogu se dobiti u zgradi Općine Donji Vakuf-Služba za društvene djelatnosti,opću upravu i civilnu zaštitu ( soba 13/11 sprat)
Konkurs će biti objavljen na zvaničnoj web stranici Općine Donji Vakuf, oglasnoj ploči Općine Donji Vakuf i na talasima JU Centar za kulturu, informisanje i sport Donji Vakuf.
Saglasnost na konačnu listu dobitnika stipendija daje Općinsko vijeće Donji Vakuf.
Isplata stipendije se vrši putem računa kandidata otvorenog kod banke.

Općinski načelnik
Selimović Senad